Kaliteden Ödün Vermeden Hizmette Devamlılığı Sağladık

11.08.2020 HİZMETİX 

BSA Grup Genel Müdürü Süleyman ERTORUN ile pandemi sürecindeki hizmetlerini konuştuk. “Bizim öncelikli hedefimiz kaliteden ödün vermeden hizmet devamlılığı sağlayabilmek.”

İkinci dalga ile ilgili görüşlerinizden bahseder misiniz?

Virüsün ilk ortaya çıkışında aldığımız aksiyonlar bugün hala geçerli. Sürekli yapılan ölçüm ve kontrollerle bulaşma ile ilgili erken tespit çalışmalarımız devam ediyor. Alınan yasal tedbirlerin yanında bizlerin de bireysel olarak bilinçli ve dikkatli olması gerekiyor. Kişisel hijyene her zaman olduğundan fazla dikkat etmemiz gereken bir süreçten geçiyoruz. Bu konuda önceliğimiz her zaman olduğu gibi eğitim. Projelerde devamlı olarak virüsün bulaşma yolları ve alınacak tedbirler konusunda bilgilendirici eğitimlerimizi sürdürüyor, uygulanmasını sağlıyoruz. Ayrıca dezenfektan etkili ve doğru ürünlerin kullanımı ile bulaşma riskini azaltıcı faaliyetlerimiz sıklaştırılmış şekilde devam ediyor.

İkinci dalga ile ilgili farklı endişelerimiz de söz konusu. Geçtiğimiz aylardaki kur dalgalanmaları nedeniyle hem malzeme hem de makine fiyatlarında ciddi artışlar yaşadık. İlerleyen günlerde fiyatlardaki olası pozitif değişimler bizim gibi bu artışları müşterilerine yansıtmayı reddeden şirketleri oldukça zorlayacak gibi görünüyor.

Hizmet kalitesiyle ilgili standartlarınız nelerdir?

Hizmet içeriği ve kalitesini sektördeki yenilikler belirliyor demek yanlış olmaz. 5 yıl önce ile bugünkü iş modellerimiz arasında uçurum olmasa da pek çok değişim mevcut. Belli bir standart yakaladık ve bunu devam ettiriyoruz demek farklı alanlarda aynı şeyleri aynı şekilde tekrarlıyoruz demektir. Ama müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak noktasında ezbere tekrarlanan yöntemler yetersiz kalacaktır.

BSA Grup olarak bizler değişen ve çeşitlenen ürünler ve teknolojik yenilikler ile mevcut standartların sürekli iyileştirilmesini temel alıyoruz. Artık süreç kendini değiştiriyor. Bizim kalite standardımız, hizmetlerimiz ile ilgili yenilikleri takip etmek ve bu yeni iş modellerini organizasyonumuzun tümüne uygulamak.

BSA Şirketler Grubu olarak hizmet sektöründe 25 yılı tamamladınız. Gelecek adına hedef ve planlarınız nelerdir?

Şirketler süresiz olarak kurulurlar. Değişik araştırma sonuçları olsa da Türkiye’de ortalama şirket ömrünün 17-20 yıl arasında seyrettiği ile ilgili veriler bulunuyor. Özellikle hizmet sektöründe yanlış fonlama ve müşteri memnuniyetsizliği nedeniyle süreklilik oldukça zordur. Yani hizmet sektöründe şirket ömürleri daha kısa. Bizim öncelikli hedefimiz kaliteden ödün vermeden hizmet devamlılığı sağlayabilmek. Bu konuda çok uzun süreli çalıştığımız müşterilerimizle iyi örnekler oluşturduğumuza inanıyoruz.

Pandemi süresinde büyümeyi sürdürdük. Spor kompleksleri ve tekstil sektöründe bünyemize katılan yeni müşterilerimiz oldu. Covid süresince yaşanan olumsuzlukların yanında istihdama destek olabilmek ve hizmetlerimizi mümkün olduğunca fazla müşteriye ulaştırabilmek adına genel durum itibariyle bulunduğumuz noktadan memnunuz.

Yıllardır müşterilerimizin olumlu görüşleri ile hizmet yolculuğumuza devam ediyoruz. Bu vesileyle tüm müşterilerimize personellerimizin sağlığını en az bizim kadar düşündükleri, alınan önlemler konusundaki yardım ve anlayışları, personellerimizi kendi çalışma arkadaşlarından ayırmadıkları için bir kez daha teşekkür etmek istiyoruz. BSA Grup ilk kurulduğu günkü heyecanı ve hizmet kalitesi ile faaliyetlerine devam edecek…