Kalite ve Müşteri

KALİTE VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

Yüksek bilgi birikimi ve hizmet deneyimine sahip olan BSA Şirketler Grubu olarak;
⦁ Tüm çalışmalarımızı ISO 9001 : 2015 Kalite standartlarına uyumlu olarak sürdürmeyi, belgelendirmeyi, dokümante etmeyi,
⦁ Müşterilerimizin değişen talep ve beklentilerini en uygun şekilde karşılamayı,
⦁ Tüm hizmetlerimizi yeterli sayıda, nitelikli ve tecrübeli personelle, gerekli donanım ve ekipmanla, en efektif ve en doğru maliyetle sunarak müşteri memnuniyetini sağlamayı,
⦁ Geribildirim ve öneri kültürünü oluşturmayı ve sürekli iyileştirmeyi,
⦁ Hizmetlerimizi ve yönetim faaliyetlerimizi gerçekleştirirken tüm standart ve mevzuatlara uyumlu çalışmayı,
⦁ Teknolojiyi yakından takip ederek iş sistemlerimizi teknolojik gelişmelere uyumlu hale getirmeyi, rekabet edebilecek seviyeye yükseltmeyi,
⦁ Sürekli geliştirdiğimiz eğitim programları ile çalışanların işlerinden memnun, yüksek motivasyonlu ve şirkete bağlı olarak hizmet yürütmelerini sağlamayı,
⦁ Kalite performansımızı artırmak için yönetim sistemlerimizi gözden sürekli geçirmeyi, düzeltici ve önleyici faaliyetlerle kontrol altına almayı taahhüt ederiz.

Category
Politikalarımız